GF4-MX440

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Fri 18 Dec 2009 - 12:48:57 MET

Cześć
Ostatnio zaszła konieczność ustawienia rozdzielczości w pewnym kompie na
1680x1050. No i ku mojemu zdziwieniu okazało się ze GF4MX440 AGP8 ma góra
1280x1024 na sterowniku zassanym z strony nVidia. Mimo to jakoś nie chce mi
się uwierzyć że nie ma sterów pozwalających na większe rozdzielczości.
Gdyby ktoś coś wiedział o takich sterach to proszę o cynk. A jeśli
rzeczywiście z GF4 nie wycisnę takiej rozdzielczości to prosiłbym o
wskazanie jakiej minimum karty bym musiał użyć? Wszystko jedno czy nVidia
czy Radeon....
(wieeem, jestem leń ale naprawdę nie chce mi się podejmować studiów nad
grafikami bo to jednorazowa potrzeba a ktoś może jeszcze pamiętać takie
rzeczy bez szukania :)

--
Jacek