Re: dysk zewnetrzny USB co w srodku

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Dec 2009 - 21:57:26 MET

> Mam w pracy Seagate 2.5 cala 320GB i ma to samo.
> Chyba większość jak nie wszystkie firmowe obudowy mają taki "bajer"
> W sumie aż tak bardzo nie jest to denerwujące bo dysk jest i tak od
> czasu do czasu uzywany właśnie na backup.

Bo pomysl dobry, ale szkoda ze niemozliwy do skonfigurowania pod siebie.
Moja kieszen sieciowa tez ma taki bajer, ale mozna sutawic ten czas od 5 do
60 minut, albo w ogole wylaczyc.

Tak bym chcial miec tez tu :-)

Jesli wpadlbys na jakis kawalatek informacji jak to zrobic - soft, zworka,
cokolwiek - daj znac.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327