Re: Modem 56k jako faks

Autor: geyb <geyb_at_gazeta.pl>
Data: Wed 16 Dec 2009 - 19:13:45 MET

> Co nowsze modemy 56k moga ju¿ jednoczesnie ³±czyæ siê z internetem i
> równolegle prowadziæ rozmowê telefoniczn±. Acz nie wiem którzy dostawcy
> telekomunikacyjni wspieraj± taki tryb "dual".

Myślę, że nie warto przy okazji tego wątku wyciągać wszystkich ficzersów
z minionej epoki. Rozprawianie o modemach bez wsparcia dla faksu, trybu
dual, wbudowanych sekretarek, pamięci flash w us-roboticsach prowadzi
już tylko w prostej linii do poradnika, jak postawić własny BBS dla
sąsiadów i jak zrobiś prostą centralkę (lub udawacza zasilającego linię
tel.). Ale czy na pewno o to chodziło wwwojtkowi? Padło pytanie, więc
skupmy siÄ™ na konkretnych odpowiedziach.