Re: jest taka strona instrukcja?

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Wed 16 Dec 2009 - 16:54:10 MET

Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości
news:hg95tp$j31$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Wygląda sensownie, dla mnie jednak znacznie prościej jest pożyczyć DVD na
> USB.

krok po kroku wykonuję, i dochodzę do punktu 4:

"4. Wprowadzamy 1 i Enter, a następnie wybieramy miejsce gdzie jest wersja
instalacyjna WinXP"

wskazuję płytę w napęzie DVD "Eee PC", enter, i w programie
USB_MultiBOoot6.... pojawia mi sei komunikat:

Error: Selected Folder does not contain I386 Folder wit DOSNET.INF

o co chodzi?
co jest nie tak?
nadmieniam, ze uzywam dwóch rózych płyt od różnych asusów (eee pc) i
komunikat tenm sam. a folder i plik istnieją na obu płytach.

ktoś pomoże, proszę?