Modem 56k jako faks

Autor: wwwojtek1 <wojciech.hauschild_at_gmail.com>
Data: Wed 16 Dec 2009 - 13:48:08 MET

Witam.

Znalazłem w swoim "archiwum" stary ale całkiem modem 56k zewnętrzny na
porcie COM. Mam dwa takie porty w komputerze i wpadłem na pomysł
wykorzystania go jako terminal faxowy. Jak to najprościej i mądrze
zrobić? Mam kabelek telefoniczny podpięty do routera ADSL więc
podejrzewam, że będzie konieczny drugi kabelek (np z innego gniazdka).
Wszystko będzie się odbywało w oparciu o Win XP i Win 7.
W związku z tym:
1. Jakiego softu użyć?
2. Czy muszę wykupić 2 numer w TP dla fax'u czy uruchomić jakoś usługę
na obecnym numerze?

Bawił się ktoś z Was w fax przez modem zwykły?
Dzięki za pomoc i pozdrawiam!