Re: Seria DELL GX260/270/280 - ktory cpu najmniej pradu bierze

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Tue 15 Dec 2009 - 18:28:26 MET

Użytkownik "Robbo" <robbo@i.luv.spam.com> napisał w wiadomości
news:hg8f55$8er$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Irokez" <henric8@op.pl> napisał w wiadomości

> Spojrzal kolega na ten link zanim go podal? Nie ma tam pentium 3 ani
> pentium 4, tylko obecne pentium (bazujace na core) oraz pentium D. Ponadto
> nie widze tam okreslonego poboru pradu, jedynie TDP.

Spojrzał kolega na ten link zanim odpowiedział?
Przyciski:
[Home>] [Intel processors>] i właśnie w ten drugi klikamy, rozwijamy i
wybieramy...
Maksymalna projektowana moc cieplna daje już pojecie ile toto może jeść
prądu, ponieważ je to tyle ile aktualnie potrzebuje ale nie więcej niż...
A jakbyś dalej poszukał to klikhnął bys na wybranym prosku, pobrał Datasheta
i odczytał że taki na przykład P3 1.4GHz 512kB jego Icccore 21.8A przy Vcore
1.45V.

Zresztą, Tobie się nie chce to czmu mi ma sie chcieć za Ciebie szukać.

--
Irokez