Re: Podkusiło mnie - Samsung 320GB przenośny

Autor: Mirek Ptak <nieprawdziwy_at_nieprawdziwy.pl>
Data: Tue 15 Dec 2009 - 12:11:38 MET

Dnia 2009-12-14 23:50, *Filon* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> Używam:
> Windows 2000, Linux (RedHat PPC), AmigaOS4.1, AmigaOS3.9 - w żadnym z tych
> systemów dysk nie sprawia mi najmniejszych problemów.
> Może po prostu wadliwa sztuka w Twoje ręce trafiła.

OK, dla czystej frajdy może pod linuxem spróbuj zmniejszyć troszeczkę
partycję (rozumiem, że jest tam NTFS, ale to nie ma znaczenia raczej) -
najlepiej za pomocą GParted - ciekawi mnie czy w ogóle będziesz widział
strukturę dysku - jak pisałem ja zarówno spartycjonowany jak i czysty
dysk widziałem jako pusty 140kilko gigowy miomo, że ma 320GB.
Ja oczywiście spartycjonowany dysk też mogę używać pod linuxem - nie
mogę za to go użyć jeśli jest partycja NTFS w WD HD TV Player - podobnie
jak nikt na Świecie :)

Pozdrawiam - Mirek

--
Mirek Ptak