Re: nowy laptop

Autor: kris <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Dec 2009 - 11:14:53 MET

Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty.pl@googlemail.com> napisał w wiadomości
news:87c38744-97c9-4c59-9a89-d88140eca5f0@z41g2000yqz.googlegroups.com...
On 14 Gru, 14:04, "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8...@poczta.onet.pl> wrote:
> Opinie w necie raczej te maj dobre

>Wrażenie czysto subiektywne, pomagałem kilku znajomym w instalowaniu
>systemu, sterowników itp. i w porównaniu np. z fujitsu i toshibą to
>lenovo wygląda fatalnie,

Ja jestem zwykłym uzytkownikiem ale problemów zadnych z instalacją
czegokolwiek nie maiłem.
Vista była zainstalowana przy zakupie upgrade do windows7 zrobiłem sam bez
problemu.
Instalowanie innych aplikacji równiez bez problemu.
Często gineły dane bramy domyśłnej ale to była wina visty a nie laptopa

>wiem że przy zakupie zawsze dużą rolę odgrywa
>cena sprzętu ale czegoś takiego bym nie kupił, wolałbym kupić słabszy
>sprzęt ale porządniej wykonany.

Ja przed zakupem obejrzałem kilkadziesiat laptopów chyba i niższej jakosci
wykonania Lenovo jak konkurencji nie zauwazyłem.
Ale to moje spostrzeżenia ktos moze mieć inne.
Ja za swojego laptopa dałem ok 2000 w Euro rtv agd i wtedy
(sierpień/wrzesień za ta cene nie było lepiej wyposazonego sprzetu(hdmi,
dysk 320, pamiec ddr3, podświetlenie ledowe matrycy, vista z mozliwością
upgrade do windows 7 itp)

--
Pozdrawiam
Krzysiek