Re: LAser wielofunkcyjny

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl_nospam_at_srakapraptaka_o2.pl.invalid>
Data: Mon 14 Dec 2009 - 20:54:43 MET

BAREK pisze:
> Ciągle biję się z myślami, że może jednak dla takich podstawowych
> zastosowań biurowych, gdzie rocznie nie powinno być więcej niż te +/-
> 5tyś. stron( w tym jakieś 80% czarno białych wydruków, a reszta to
> kolor), może jednak lepiej kupić atrament?

Laser to przede wszystkim pewność, że jak nie używałeś drukarki nawet z
miesiąc, to wydrukujesz bez większych problemów po przerwie. Ja po
wyrzuceniu ze 3 drukarek Epsona w swojej historii stwierdziłem, że nigdy
więcej atramentówek. Co ja się z tymi ustrojstwami nacudowałem... już
pominę żenującą prędkość druku....

Przy znikomym używaniu, jakiś mały kompaktowy laserek (np. Samsunga)
będzie super wydajny i super praktyczny... Ceny nie są szokujące, więc
myślę, że można swobodnie brać.

Pozdr,
Tomek