Asrock X58 extreme - stan wstrzymania bez wiatraków

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Dec 2009 - 23:53:11 MET

Dotychczas w XP (wiem że to grupa sprzętowa) miałem stan wstymania
zrealizowany tak, że komputer w nim nie kręcił nawet wiatrakami.
Musiałem w mobo zaktualizować Bios z 1.40 do 1.60 no i wszystko jest ok
prócz... stanu wstrzymania.
Owszem - jest on osiągany, ale wiatraki mi się kręcą!

Jest to kwestia sprzętu czy OS?

Wszystko się (prawdopodobnie) chowa do RAMu, dyski się wyłączaja, nawet
wiatrak na grafice się wyłącza, ale te podpięte do płyty głównej (możliwe
też że ten od procka również - nie widzę) się kręcą - niech je cholera.

Co mogę zrobić, aby przywrócić ten bezwiatrakowy stan wstrzymania?
Był cholernie wygodny :-)

Pozdrawiam i TIA,

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327