Re: Tuner HDMI

Autor: Jasko Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Dec 2009 - 21:05:28 MET

> A PCI-E ma? :)www.allegro.pl/item830690833.html
> Obawiam sie, ze taniej sie nie da. Dobrym polsrodkiem bylaby stacjonarna
> nagrywarka, ale nie znam modelu, ktory posiadalby wejscie hdmi/dvi, a i ze
> znalezieniem czegos z wejsciem component w HD moga byc problemy.
> Pewnie byloby prosciej cos doradzic gdybys napisal co jest zrodlem
> sygnalu.

Da się:
http://www.allegro.pl/item850161707.html
Ale to i tak drogo i za dużo na moje potrzeby. Przy tej cenie chyba
taniej wyjdzie kupić odpowiednio dostosowaną kamerę.

PCI-E nie ma. Źródłem sygnału jest kamera HD Samsunga z wyjściem HDMI.
Sygnał potrzebuję przetwarzać w czasie rzeczywistym na pececie. Wolne
porty PCI-E przeznaczone są na karty graficzne z CUDA.