Re: Wewnętrzny czytnik kart - jaki?

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Sun 13 Dec 2009 - 20:01:00 MET

Użytkownik "chemik333" <chemik333 @ wp.pl> napisał w wiadomości
news:hg35i5$c22$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Jezeli mysisz ze tylko, to sie mylisz. Zadaje pytanie na podstawie
> doswiadczen. A Ty na jakiej podstawie to stwierdzasz? Mam / mialem w swym
> marnym doswiadczeniu 7 czytnikow. Kazdy doglebnie sprawdzony z kazda z
> kart
> (ktorych tez mam troche...). Niestety zadnego nie mialem zadnego
> wewnetrznego...

Dokładnie.

Mialem czytnik taki mały kwadratowy Unitek Y-908. Gówno straszne, działało
jak chciało, głównie na starycz kompach USB1.1 a na USB2.0 na dziesięć do
których miałem dostep to na jednym jakos działał. Wrocławski sprzedawca mnie
olał bo jemu działa, ale to nie o tym.
Siedział tam chipset AU6375. W kompie widac było po podłaczeniu 4 napedy.
Szybkość pracy do około 18MB/s na karcie CF Sandisk Extreme III.
Teraz mam 4world na chipsecie AU6471, jest równie szybkie ale widać napęd
dopiero po włożeniu karty i to jeden.
Pierwszy pozwalał kopiować pomiedzy kartami (Multi-LUN), drugi nie
(Single-LUN)

Tak więc przypatrz sie oprócz wyglądu jaki tam chipset jest.
Chipsety Alcora zobaczysz tu
http://www.alcormicro.com/en_content/c_product/product_01a.php?CategoryID=7
pozdro

--