Re: nowy laptop

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Sun 13 Dec 2009 - 15:18:32 MET

On 13 Gru, 13:51, "Kinga A." <kinga....@gmail.com> wrote:
> Mógłby mi ktoś pomóc wybrać laptopa ?
> Ma być mobilny, długo pracować na baterii. Z tego wzgłędu odpadają
> wszelkie 17-ki. Na placu boju pozostają laptopy 15 cali lub  mniejsze.
> Może mi ktoś doradzić przyzwoity model ? Fajni ebyłoby, jakby się do
> tego dało dokupić stację dokującą  a do niej podłączyć 19" monitor do
> pracy w domu....
> Na ile długa praca na baterii wyklucza procesorey core 2 duo ?
> (fajnie, jaby ten laptop mógł trochę więcej niż tylko office) Grafika
> nie musi być ekstra wydajna, grać nie będę.

> [...]

moze weź cos na prockach CULV (badz ULV) intela? wydajnosciowo sa duzo
lepsze niz atomy, a duzo wiecej baterii toto nie zre. obejrz sobie np
model della vostro v13- ewentualnie zakup sobie jakiegos (uzywanego)
d630, dokup stacje dokujaca i voila (badz wez jakiegos e5400/6400- oba
14 cali, dobra konstrukcja /ten drugi ma porzadniejsza obudowe/).

pozdrawiam
szymon