Re: Czemu wykańczam baterie?

Autor: ąćęłńóśźż <j.666_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Dec 2009 - 14:34:53 MET

Zależy od grafiki.
Jeśli zintegrowana to wystarczy zasilacz 65W, jeśli wewnątrz lapka jest osobna karta grafiki (np. ATI czy nVidia) i to na dodatek z
własną pamięcią sięgającą czasami nawet 256 MB to zasilacz powinien mieć 90W.
Przy okazji podpowiedź, który lapek dłużej pociągnie na tej samej baterii - zawsze ten z zintegrowaną grafiką (np. typu Intel GMA
czy podobnie).
JaC

-----