Program do kopii zapasowych

Autor: _chab_ <wpiszchab_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Dec 2009 - 14:19:15 MET

Witam,

Czy ktoś może polecić jakiś dobry program do robienia kopii zapasowych? Jest
tego tyle, że nie jestem w stanie sprawdzić, który będzie spełniał moje
wymagania.
Wymagania:
- System XP ,Vista
- program robi kopię zapasową wskazanych folderów z plikami na wskazany
dysk, w takiej postaci jak oryginał tzn. nie pakuje ich ani nie koduje.
- mogę w każej chwili zmodyfikować archiwizowane dane
- program codziennie lub o zadanej dacie sprawdza czy coś się zmieniło we
wskazanych folderach i jeżeli tak to uaktualnia kopię.
- gdyby też mógł działać w sieci, czyli dysk z kopiami znajduje się na
jednym komputerze a dane z pozostałych komputerów program jest w stanie
przesłać przez sieć.
To chyba tyle.

Pozdrawiam
Chab