Re: Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme SB1040 czy SB0820?

Autor: Rafał <bezspamuXXX_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Dec 2009 - 11:25:04 MET

Andrzej Libiszewski wrote:

> Bzdura.

jak ja widze róznice na kablach, zastosowanych w odtwarzaczu,
to nie ma takiej karty, która zagrałaby tak samo.
W każdym razie ślepy test w moim udziałem to wykazał.
CD grane w odwarzaczu i ten sam wave w komputerze wychodzi
na karzyść CD.
Użyta karta do testów : Asus Xonar Essence STC
Audiolab 8000S, Dali 606

> Zwłaszcza jak się weźmie pod uwagę Loudness War i wynikającą z tego
> jakość CD :)
>
> A do "audiofilskiego" sprzętu lepiej podłączyć któregoś z Xonarów niż X-Fi.

testowałem. jw.
dlatego wychodze z załozenia że założe coś tańszego.

R.