[OT] Re: pytanie o software, polaczone z hardware? proces sie uruchamia ale nic sie nie dzieje.

Autor: cyrylski <cyrylski_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Dec 2009 - 01:18:40 MET

Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości
news:hg164u$pdg$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "cyrylski" <cyrylski@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie widzę informacji o antywirusie?

Mam, mam, ale pewno jakby go nie bylo bo to ESET SS 3.0. Zrobilem skan
Combofixem i costam pogmerał. Dalem wynik skana na odpowiednie forum.
Zobaczymy. Dzieki za ta wskazowke, nie wiem czy sam CFix cos da, na razie
dziala bez zacinek.

Przy okazji, zdaje sobie sprawe ze to nie ta grupa, tyle ze na wlasciwej
grupie raczej nie uzyskam pomocy. A tu wiem, ze siedza ludzie ktorzy cos
jednak wiedza. Stad post poszedl tez tutaj. Poza tym sprawa mogla byc
spowodowana sprzetem, jak wspominalem wczesniej.

Pozdrawiam serdecznie,
Cyrylski