Re: Dziś zabolało mnie serce

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 20:13:34 MET

Osoba Darkac napisała na pl.comp.pecet:

> Co z tego że są sprawne, a w DOS-ie ani w Windowsach 95 nikt już nie
> będzie się babrał. Nawet ja, który lubi zabytki techniki.

Ano właśnie, racjonalna decyzja, od tego są muzea.

> Z ciężkim sercem zapakowałem te moje wymarzone kiedyś komputerki do
> samochodu, kilka płytek luzem i kilka dysków twardych o pojemnościach
> od 120 do 3200 MB, 2 zupełne sprawne kolorowe monitory CRT i jeden
> czarno-biały i zawiozłem do tego punktu zbiórki.

Miałem podobnie miesiąc temu i choć nie była to żadna Amiga (jeszcze
młody jestem), to jednak pecet brandowany marką ś.p. Optimusa, a w
środku płyta Intela... no i ten zasilacz z 120 mm wentylatorem (tata
wziął go jeszcze do czegoś).

> Patrzyłem jak młodzież wrzuca te moje skarby do kontenera i było mi
bardzo
> smutno. A młodzi ludzie weseli, rozbawieni zupełnie nie wyczuli mojego
> nastroju. Nie są w stanie tego zrozumieć. Trochę mi ich żal. Dla nich
> komputer to żadna świętość, a szara codzienność.

Ale dla większości z nich elektronika przypuszczalnie nie jest żadną
pasją, ja też nie mam problemów wyrzucając dwuletnie buty...
przypomniało mi się, że mam jeszcze w kartonie ciuchcię elektryczną z
dzieciństwa, trzeba ją naprawić i znów położyć tory :]

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur