Re: Dell 2209WA - subiektywna ocena

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 19:39:59 MET

Osoba Chrispl27 napisała na pl.comp.pecet:

> Może jestem Lame ale kupilem 2209WA i jestem happy ... deklasuje
> wszystkie TN, i inne tanie PVA.

Kupiłem kiedyś Della 2005WFP (czy jakoś tak) na PVA. Kąty gorsze, ale
przynajmniej czerń jest akceptowalna, a do jakości grafiki też nie
można się było przyczepić. Kosztował mnie 350zł i był trochę
porysowany, jednak nie mogłem znieść pisku z jakiejś cewki i poleciał
dalej ;]

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur