Pomocy! Brak możliwosci pisania pewnych polskich znaków

Autor: Adam Piotrowski <adampiotrowski_at_onet.pl>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 16:14:50 MET

Witam,
system Win7, nowy sprzęt i brak możliwosci pisania dwóch polskich liter.
Nie mogę wyswietlic małego Ś i Ć!!! Duże można (z Shiftem) ale małe się
nie wyswietlają. Przy nacisnięciu prawego Alta i s lub c nie wyswietla
się żaden znak.
Nawet pisząc tego posta muszę uważac aby nie powstały luki w słowach.
Jest to bardzo denerwujÄ…ce!!!!
podejrzewam że są włączone jakies skróty klawiszowe pod te klawisze, ale
nie jestem pewny.

Klawiatura oczywiscie jest poprawna włączona, co jest źle...?

Jeżeli to jest nieodpowiednia grupa to proszę o informację gdzie mógłbym
skierowca to pytanie,

Aha, nie mogę tych liter wyswietlic w żadnym programie, od pocztowego po
Worda,

pzdr
adam