Re: Dysk SATA zachowuje się

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 13:14:53 MET

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:hfqm2c$n75$1@achot.icm.edu.pl...
> Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości grup
>
> Jeszcze raz tylko po polsku.

Włączam kompa.
Uruchamia się chkdisk i sugeruje sprawdzić dysk
sprawdza - nie znaleziono błędów (nie ma żadnej naprawy)
Co jakiś czas (rzadko) cos tam "mówi", ale teraz nie pamiętam.
Czasem uruchomię chkdsk /r, po czym następne uruchomienie - i j/w.

Wszystko działa w zasadzie jak nalezy (standard)

Przy każdym następnym właczeniu to samo.

Właczam HDTune
trwa to 100 min (cirka). Brak uszkodzonych klastrów

zaglądam
Healt OK
Opcja, coś o przenoszeniu (wymianie) czy coś takiego , - "0"

inne parametry nie wyglądają podejrzanie
(wykorzystałem wiedzę z wcześniejszych dyskusji z pl.comp.pecet)

jeżeli będzie potrzeba to przedstawie szczegółowe szczegóły póxniej, bo komp
ów jest domowy.)

...i tak już ze 3 miesiące, codziennie!.

Artur(m)