Re: Dzi¶ zabolało mnie serce

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 23:04:39 MET

On Tue, 08 Dec 2009 22:45:19 +0100, Pawel O'Pajak <opajak1@gazeta.pl>
wrote:

>Powitanko,

>Lacze sie w bolu. Ja swojego ZX Spectrum trzymam i bede trzymal zawsze.
>Dorobilem do niego FDD, z malego komputerka zrobila sie wielka machina.
> A i jeszcze karte muzyczna mu dorobilem swego czasu, byl taki uklad
>AY-3-8910, na pokladzie 3 generatory, wpisywalo sie parametry do
>rejestrow i generowalo dzwiek. Zrobilem taki odglos helikoptera UH1
>Huey, ze moglbym podklad dzwiekowy do filmu o wojnie w Wietnamie robic;-)
>Szkoda, ze tyle fajnego sprzetu idzie nie wiadomo gdzie i nawet tego
> [...]

o to juz nie ma? smutne. ja tam ma zaprzyjaniony sklep, w ktorym
kolesie sciagaja takie rzeczy nie wiadomow skad. pewnie w wiekszosci z
jakis zorganizaowanych smietnikow, albo w najlepszym wypadku z aukcji.
cuda maja.
sprawdzales ile takie spektrum jest teraz warte (poza wartoscia
sentymentalna)? czy w ogole cos. ostatnio kupowalem dla kumpla karte
sieciowa do makowski SE. nowki poszly po 300$. o cenach kultowych
kalkulatorow to juz nie wspomne. <rs>