Re: Zacinająca się klawiatura w Laptopie

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 15:49:32 MET

Jest to Fujitsu-Siemens Lifebook serii T do tego tablet,ma coś koło 2
lat i chyba faktycznie czymś
go zalałem jakiś czas temu i generalnie ciężko się na nim pisze- więc
klawiaturę trzeba wyczyścić- w ogóle może całego by się go
poczyściło/kurz,brud, itp
Służy dokładnie do tego do czego jest zaprojektowany, czyli użytkowania
w ruchu,w różnych warunkach i przydałby mu się taki przegląd techniczny-
  czy jest szansa na serwis w okolicach Warszawy, gdzie by ktoś się nim
zajął na miejscu, a nie wysyłał gdzieś w świat?
Przede wszystkim ma być dobrze naprawiony.