Re: Co daje w drukarce PostScript?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 15:08:05 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tomasz Minkiewicz"
>Ale za to zawsze możesz wypchnąć do drukarki postscriptowej zwykły
>tekst z zupełnie dowolnego komputera i ona wydrukuje go dobrze.
>Osobiście sprawdziłem, że HP LJ 6MP znakomicie współpracuje z Amstradem
>CPC6128 (a jego port równoległy nie ma ósmego bitu! jak się w końcu
>wzmogę i go dorobię, to może nawet pliterki będą :))

Nie. To tylko przypadek, że drukarka zinterpretowała tekst jako tekst, a
nie jako program PS. W przeciwnym wypadku dostałbyś po prostu błąd.
A to, że większość drukarek na rynku się tak zachowuje, to inna sprawa,
ale to nie kwestia PS jako takiego; drukarki bez PS (a np. z PCL) też
tak mają. Natomiast GDI raczej tak nie zadziałają.

--
\  Kruk@epsilon.eu.org   /