Re: Czemu wykańczam baterie?

Autor: Fantom <szczukot_at_poczta.onet.pl.skasujto>
Data: Mon 07 Dec 2009 - 14:12:02 MET

> To przyszło samo ze sprzętem. Nie bardzo wiem, co mam zainstalować i nie
> wiem jak sprawdzić wersję.

Jak odpalasz to chyba pokazuje. Updae w lenovo robi sie polautomatycznie -
powinien byc taki program zainstalowany Update Center czy jakos tak.

> Co spada? Nie czaję.

Jak zmniejsza sie naladowanie akku (w Wh chyba).

Tak sobie mysle, ze jak jest taki dziwny skok, to moze byc walniete np
ogniwo w baterii (lub elektronika).

Tak swoja droga jak robil reset ? Krotko rozladowywyal i dlugo ladowal ?

Fantom