Re: Co zrobić z kablami ;-) ?

Autor: PC <login_at_wp.pl>
Data: Mon 07 Dec 2009 - 11:32:06 MET

Cable management ;-) tak producent jednego z moich urządzeń nazwał opaskę
zaciskową.

A ja sobie sam zrobiłem szafkę pod sprzęt bo też dostawałem białej gorączki
na okoliczność przepinani czegoś lub odkurzania. Mam w jadalni TV lcd pod
nim komputer w obudowie CUBE a na samym spodzie SUB 25cm. Łączą to
oczywiście kable - duuużo kabli. Szafka jak szafka musiała wpasowac się w
naroznik za to kabelki biegną od dołu do góry w satynowanej rurze fi 50,
która ma na odpowiednich poziomach otwory. Rura jest z tyłu w samym
narozniku a końcowki kabli wychodzą tylko tam, gdzie jest taka potrzeba.
Reszte zasłania sprzęt.

PC