Re: Zewnętrzna karta dźwiękowa

Autor: B.G <b0ggacUSUN_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Dec 2009 - 21:08:15 MET

Użytkownik "Rafał" <bezspamuXXX@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:4B1AAB23.BDC47CC1@gazeta.pl...
> Mam płytę Asus P5Q SE PLUS i dźwięk na tej płycie
> mnie nie zadawala.

Dźwięk w mojej Asus P5K - z wbudowanego układu też mi nie odpowiada
(właściwie, nie odpowiadał, bo już go nie słucham). Wg mnie jest jakiś
"przymulony" i dodatkowo wyraźnie zakłócany pracą reszty maszyny.

> Czy mają jakieś wady w porównaniu do tych na slotach PCI?

Nie stwierdziłem.
Kupiłem sobie niedawno niedrogie pudełko
http://www.sweex.com/en/assortiment/sound-vision/sound-cards/SC016
W porównaniu z integrą płyty, gra wiele czyściej - nie ma żadnych zakłóceń
od tego co się aktualnie dzieje w budzie peceta. Sam dźwięk - nie jestem
super audiofilem - ale jest wg mnie bardzo dobry. Wyraźnie lepszy od integry
tej płyty.
Na tym pudełku już z przyjemnością słucham muzyki, głównie na (całkiem
przyzwoitych) słuchawkach AKG K-44.
Dźwięk z integry był nie do zniesienia w wielu nagraniach, głównie z uwagi
na zakłócenia oraz jakąś "wymiętą" górę pasma.

Różnie mówią http://tiny.pl/hx41p

--
B.G