Re: Czemu wykańczam baterie?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 04 Dec 2009 - 08:51:16 MET

Nex@pl pisze:

> A czemu tylko do 95%? W ten sposób chyba zabijasz.

95 jako górną granicę, nie dolną. Czyli, żeby nie przeładowywał dalej
niż do 95. Bo w jakimś poradniku wyczytałem, że ładowanie do 100% jest
be. W każdym razie, narządko z Lenovo też mówi:

To increase battery lifespan, you have set your battery to start
charging when below 80% and to stop charging at 95%.

--
Przemysław Adam Śmiejek