Więcej RAM-u - w jaki sposób?

Autor: Aston <emenems_at_epf.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 15:54:34 MET

Witam.

Mam kompa o takiej konfiruracji:
- Intel Core 2 Duo E6300
- Asus P5B
- RAM: 2x512MB 667MHz DDR2
- GeForce 7900GS
- Windows XP Pro 32 bit.

Chciałbym zwiększyć ilość pamięci operacyjnej. Czy powinienem:
1. Kupić wydajniejszy zestawu, np. 2x1GB 800MHz, i dołożyć do tego 1GB
który mam?
2. Kupić te same 2GB co wyżej, ale pozbyć się 1GB?
3. Dorzucić, do tego co mam, zestawu 2x1GB o takim samym taktowaniu i o
takich samych timingach jak mój 1GB?

Który z powyższych "planów" zapewni największą wydajność? Który jest
najbardziej opłacalny? No i oczywiście czy jest sens całej operacji?

Aha, na tym kompie głównie gram. Nie liczy się dla mnie duża ilość
detali grafiki, ważne żeby gra działała płynnie. Poza tym mój monitor
nie pozwala na rozdziałke większą niż 1024x768. Nie planuje także
podkręcania.

PS Byłoby też miło gdybyście polecili konkretne kości RAM.

--
Pozdrawiam,
  Aston