HP OfficeJet 5780

Autor: andrzej <andrzejgrzesiek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 15:08:49 MET

Witam.
Potrzebuję kopię oryginalnej płyty z tego urządzenia wielofunkcyjnego. Może ktoś w
Katowicach lub okolicy ma i zrobi mi kopię?
Swoją płytę gdzieś zgubiłem. To po pierwsze. Potem złapałem wirusa i m.in.
musiałem usunąć kilka z zainstalowanych plików co skutecznie uziemiło urządzenie.
A na koniec okazało się, że aktualne oprogramowanie i sterowniki ze strony HP są
bez programu do łatwej obsługi. Co wywołuje frustrację żony.
Pomóżcie
Pozdrawiam
Andrzej