Program do ściąganiazdjęć z Google Image

Autor: Raker <rakerWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 14:49:48 MET

witam,
poszukuję programu który w łatwy sposób pozwoliłby wyszukiwać zdjęcia na google
image. Chodzi mi o program w którym wpiszę keyword oraz rozmiar zdjęcia (tak jak
jest to na G: małę, średnie, duże, o określonej rozdzielczości) i ze znalezionych
wyników będę mógł je bezpośrednio ściągać.
Znalazłem taki program: Google Image Search Download Multiple Files jednak na moim
kompie (nie wiem czemu) nie jestem w stanie go zainstalować.

Pozdrawiam
Raker