Power On By PS/2 Keyboard - a co z USB ?

Autor: ...piiit... <fexel_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 13:29:57 MET

Witam.
Mam w biosie taką funkcję Power On By PS/2 Keyboard - Power Key/Any
Key/Disabled
Jest to bardzo fajna funkcja, bo nie muszę się schylać żeby włączyć kompa,
tylko naciskam klawisz POWER na klawiaturze PS/2.
Niestety mam uszkodzone gniazdo PS/2 klawiatury i chciałem sobie podłączyć
klawiaturę USB, tylko żeby można było nią w ten sam sposób uruchamiać
komputer. Ale wydaje mi się że jest to nie możliwe?
Zresztą nie widziałem klawiatur USB z klawiszem POWER.
A z tego, co czytałem to przelotki USB na PS/2 nie obsługują klawiszy
funkcyjnych klawiatury.
Ważne jest też dla mnie aby uruchomienie odbywało się klawiszem POWER a nie
dowolnym, tak aby dziecko nie uruchamiało mi kompa.
Jak to wygląda z tym USB?