System w laptopie na Penie lub karcie SD?

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 12:11:09 MET

Bede "na dniach" instalowal XP w lapku i zastanawiam sie
na czym to zrobic. Mam dysk 2.5" 40GB dosc ladnie pracujacy
ale zawsze chcialoby sie szybciej...

Z tego co kiedys czytalem system na karcie pamieci raczej
odpada ze wzgledu na limitowana ilosc cykli zapisu / odczytu.
Nic tu sie nie zmienilo? Znalazlem taki ladny adapterek:
http://cgi.ebay.com/Secure-Digital-SD-To-44-Pin-ATA-2-5-IDE-HDD-Adapter_W0QQitemZ180307250142QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item29fb264bde
Akurat mam niepotrzebna karte 16GS SD, dosc szybka...
Czy taki adapter nie buforuje przypadkiem cykli zap/odcz.
zeby przedluzyc zycie karty???

Alternatywnie - sa niedrogie a szybkie pendrivy dajace 20MB/s
Nie ma przypadkiem adapterow umozliwiajacych uzycie Pena jako
dysku w laptopie (PATA 2.5")?
Widzie na allegro w cholere adapratow ATA>USB a odwrotnie
nie moge znalezc...