Re: jaka jest maksymalna głębokość montażu w szafie kros. 60 cm?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 09:39:20 MET

W artykule <hf7qg3$8pj$1@atlantis.news.neostrada.pl>, pete napisa³(a):

> jaka jest maksymalna g³êboko¶æ monta¿u w szafie kros. o g³êb. 60 cm?
> czy wejdzie centrala telefoniczna która ma 44 cm?

Prawdopodobnie powinna wej¶æ, bo tylko od frontu musi byæ przestrzeñ
oko³o 12cm, a od ty³u to tylko kwestia jak jest pod³±czone s± kabelki
do centrali tel. Ale szafa z ty³u nie ma ograniczenia - dochodzi do
samej ¶cianki.

Natomiast najlepiej by³oby znale¼æ kogo¶, kto ma/sprzedaje tak± szafê
i ¿eby zmierzy³. Ja mówiê w oparciu o 80tkê, któr± mam.

Jacek