Re: poleccie mi prosze DOBRY PROSTY router

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 20:01:29 MET

Animka pisze:

> A po co? Zainstaluj programik Everest to zobaczysz swój numer karty (
> MAC) i wpisz go potem w konfiguracji karty - sieciowej oczywiście.

Jakiej karty sieciowej skoro on chce rutera uzywac? Najpierw odczytujesz
adres MAC obecnej karty (np. w cmd wpisujesz ipconfig /all i tam
odnajduje MAC), nastepnie zmieniasz adres MAC swojego kompa (o ile jest
to mozliwe) i pozniej wklepujesz, ten skopiowany MAC z komputera, w
ruterze w polu Klonowanie adresu MAC.
A znajac zycie to jak wstawisz ruter to powiekszy sie TTL i ISP od razu
to zauwazy, jak jest to niezgodne z regulaminem to odetna Ci net.

--
Pozdrawiam,
Maciek