laptopy z dyskami SSD

Autor: Konrad N.S. <najswiezyWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 18:25:41 MET

pytanie z pogranicza grupy dla OS, ale raczej dla pcpecet, bo o dyski SSD i
zainstlowane na nich rzeczy:

na przykladzie AUS EEE PC 901:

ten model nie posiada partycji "ratunkowej", jak ma np. 1000H.

ponowne instalowanie systemu:
jesli "wyzeruje" sie oba dyski, format ssd C oraz D, to ponownie win xp lub
inny os wgrywany jest z zewnętrznego napędu CD/DVD lub z pendriva.

a jak "uzupełnia" się po formacie oprogramowanie takie jak:
eee storage, oprogramowanie realteka/karty dziewkowej, super-hybrid-engine,
elantech smart pad, asus update for eee pc, bttray, autorunoscleaner albo
microsofr works?

to ostatnie jest dla mnie wazne, bo nie chce "zasmiecic" mlenkich dyskow
4+8GiB wielkim MS OFFICE, microsoft works wydaje mi sie lepszy dla tego lapka
bo mniejszy...

A moze cale wymienione przeze mnie opogramowanie jest na plycie cd/dvd z
systemem?