KVM DVI + USB lub tylko USB

Autor: de Fresz <defresz_at_nospam.o2.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 13:32:29 MET

Bandziorno

Z racji pewnych drobnych problemów z obsługą różnych wejść w monitorze
oraz upierdliwością przełączania klawiatury, zastanawiam się czy gdzieś
u nas dostanę za ludzkie pieniądze KVM z 2 portami DVI (może mieć i 4
jeśli cena byłaby znośna) oraz portem USB? Dla utrudnienia dobrze, aby
posiadał przełącznik hardwarowy lub ewentualnie sterowniki pod Windę i
OS X. Coś tam w guglu widziałem, ale to po innej stronie atlantyku i
ceny w okolicach ~200 dolców, co jak dla mnie jest ciut za drogo.
W ostateczności rozważam jeszcze po prostu switcha USB - widziałem
kilka takich w znośnych cenach, pytanie czy są jakieś godne polecenia,
czy to rozwiązanie ma jakieś praktyczne wady?

--
Pozdrawiam
de Fresz