Re: kto laduje najwiecej toneru do startowych ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 08:35:44 MET

Dnia Tue, 1 Dec 2009 23:10:03 +0100, murtaugh napisał(a):

> no niestety ml-2010 na rynku pierwotnym nie jest juz nigdzie dostepna a
> rynek wtorny jest dosyc nieprzewidywalny.

Jeśli wielkość drukarki nie ma znaczenia, to poszukaj na Allegro
używanej HP z serii 4000. To sprzęt nie do zajechania, przebieg kilkaset
tysięcy stron to dla nich pikuś. Toner na 10k stron - zamiennik - kupisz
za 110 zł netto, sama drukarka z tonerem na 6k stron nie powinna
kosztować więcej niż 300-350 zł, z półroczną gwarancją. Mam takich ze
sto w pracy, zepsuła się może jedna (pomijając nagminne problemy z
szufladą i czujnikami rozmiaru włożonego papieru, no ale to jest
b.proste do naprawy).

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/