Re: poleccie mi prosze DOBRY PROSTY router

Autor: Servant <freinag_at_rcs.cy>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 19:10:51 MET

"Konrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał(a) w wiadomosci do grupy
dyskusyjnej

> zapewne ten modem musi pozostac i do niego podłaczę router -
> dobrze myślę?

Dobrze myślisz. Najlepiej kup jakiegoś Linksysa z WiFi. Przyda się
do laptopa. Nie kupuj tanich wynalazków typu Pentagram, TPLINK. Ja
mam chyba ze 2 lata WRT54GC i zapomniałem że go mam. Żadnych
zawieszek, czy zrywaniem połączeń. Jak znajdziesz takiego to bierz.
W razie jakbyś sobie nie dał rady z konfiguracją, to możesz pisać na
grupę.

--
Pozdrawiam
Servant