komp sie restartuje - hdd albo mobo

Autor: ZAQ <wal_sie_at_bandyto.com>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 14:59:36 MET

komp sie losowo restartował, przeinstalowałem sys i to samo..
wymieniłem zasilacz na nowy, lepszy (OCZ 550W).
pamieci przetestowalem i tez dobre, grafika tak samo,
Cpu nie sadze by padło wiec pozostaje Hdd albo Mobo,
Hdd skanowalem wiele razy - nic nie znalazł, smart ok,
tylko w Mhdd jest jakby 1 bad sector - 1 UNC.
odlaczylem dysk i odpalilem z Hirens Boota bootowalny
MiniXp i testuje teraz Orthosem, jesli komp wytrzyma bez
restartu 8h to chyba jasne ze wina Hdd ?