Re: poleccie mi prosze DOBRY PROSTY router

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 13:58:05 MET

Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości
news:hf33ds$nu3$1@news.onet.pl...

> Ĺšle szukasz.
> Najpierw pytanie kontrolne:
> Kablówka dała ci modem z wyjściem ethernetowym?
> Jeśli tak to poszukujesz routera oznaczonego jako "cable/DSL" a nie "ADSL"

kablówka zaopatrzyła mnie w modem motorola SB5101E

na tyle modemu mam wyjścia:
- USB takie jak w drukarkach (np. w HP mam takie "kwadratowe" USB)
- oraz RJ (ten szerszy/większy niż telefoniczny) - i do tego RJ jest obecnie
podpięty komputer stacjonarny, oraz na zmianę wpinam tam laptopa

owo cable/DSL to cos trudnego do dostania? komputronik nie wymienia takiej
kategorii.

BŁAGAM doradźcie coś prostego do wpięcia i skonfigurowania połaczenia z
laptopami...