Re: Prosba o ocene zestawu z marketu

Autor: Mariusz <spam.robots_at_mniam.com>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 01:36:48 MET

Wiesław pisze:

> Czytając ten wątek już dochodziłem do wniosku, że ten zestaw
> z Biedronki to jakaś "marketowa" perełka :)Pomijając fakt,
> że o częściach prawie nic nie wiadomo (i o to przecież chodzi)
> pokusiłem się o złożenie podobnego zestawu w sklepie internetowym.

Zgadza sie, to sprzecior z Biedronki, nie chcialem byc posadzony o
robienie im reklamy, a czasem ogladam ich oferte artykulow
przemyslowych, bo potrafia miec dobre rzeczy w rownie dobrych cenach,
wiec bylem ciekaw jak sprawa ma sie z o wiele bardziej zlozonymi pod
wzgledem mozliwosci konfiguracji komputerami..

> Procesor:AMD Athlon II X2 250 /3.0GHz,65W, BOX, AM3/ 235 zł
> Płyta główna:Gigabyte MA785GMT-UD2H /AMD 785G, DDR3 1333/ 295 zł
> Pamięć RAM:Kingston 3GB (3x1GB) 1333MHz CL9 199 zł
> Dysk twardy:Samsung 500GB 7200rpm 16MB cache SATA-II F3 185 zł
> Nagrywarka DVD:LG GH22NS50 SATA SecurDisc (black) 99 zł
> Klawiatura:Labtec Media Wireless Desktop 800 69 zł
> Obudowa:ModeCom Debut mini black (bez zasilacza) 130 zł
> Zasilacz:Corsair 400W [CMPSU-400CXEU] 190 zł
> Monitor:Samsung 2233SN (5ms, FullHD) 599 zł
> System Operacyjny:Microsoft Windows 7 Home Premium OEM 32 355 zł
> [...]

Tu przynajmniej czarno na bialym jakie podzespoly, a tam pewnym moglem
byc jedynie procesora, po czesci monitora, no a sama karta graficzna
GigaByte kto wie, czy nie z 64 bitowa szyna pamieci. Mimo iz nie gram
prawie wcale, to nie lubie rzeczy o ograniczonej funkcjonalnosci, np.
karty graficzne z tasiemka sygnalowa do zlacza D-Sub, zamiast sciezkami
na plytce.

Dziekuje i pozdrawiam,

--
Mariusz