Streamery na USB

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Fri 28 Aug 2009 - 00:14:35 MET DST

Witam grupe

Czy ktos ma doswiadczenia w temacie stremerow podlaczanych po USB?
Bo mam problem, jest sobie niewielki serwerek 1U a potrzebuje do niego jakis
rozsadny backup.
Niestety zadnego SCSI w srodku niet, nie bardzo mozna dopasowac klasyczne
rozwiazanie..

Z drugiej strony jakos niezbyt dobrze mi sie kojarzy USB ze streamerem,
dlatego pytanie - czy to wg was nadaje sie do serwerowni do codziennego
backupu?
Prosze praktykow o opinie :)

Pozdrawiam
Michal

PS. Na odpowiedz w stylu "czemu nie zewnetrzny HDD" od razu odpowiadam -
USTAWA mnie trzyma. Ona kaze wynosic kopie zapasowe poza budynek firmy.
Zreszta to rozwiazanie nigdy do firmy nie pasowalo.