Re: ile plyt moze nagrac nagrywarka DVD?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Thu 27 Aug 2009 - 14:08:23 MET DST

Primek pisze:
> Ta ilosc nie jest duza, ale musze przyznac ze zywotnosc nagrywarek znacznie
> sie skurczyla w ostatnich latach, a juz laptopowe to ogolnie szrot.

No widzisz jak to wszystko zależy od tego z czym się zetkniesz ... Ja o
nagrywarkach laptopowych mam jak najlepsze zdanie. Więc podkreślam
jeszcze raz - nie ma reguły.

| Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
|              ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org             |
\----------| e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |----------/