Re: Karta graficzna ATI do 300z3?

Autor: <stealz_at_op.pl>
Data: Wed 26 Aug 2009 - 18:17:08 MET DST

On 26 Sie, 15:20, himen1330 <himen1...@gmail.com> wrote:
> Dodam że posiadam mobo DFI Infinity P965-S i jeżeli dobrze pamiętam
> jest ona na chipsecie ATI więc GF chyba nie będzie najlepszym
> rozwiązaniem?

Nie ma to żadnego znaczenia. Osobiście polecam GF 9600 GT, seria HD
3000 od ATI nie była zbyt udana. Miałem okazję testować obydwie karty
i jeżeli uda Ci się dorwać 9600 GT od Asusa (dobre chłodzenie
Glaciator) za <300zł, to będzie to całkiem niezła opcja. Fakt faktem
9600 GT kupisz już za 260zł jak poszukasz. Natomiast, jeżeli nie
szkoda Ci wydać trochę zł więcej, tutaj masz 9800 GT od Galaxy za
325zł: http://www.proline.pl/sklep.php?p=GALAXY+9800GT+512+LP
Polecam spytać jeszcze na http://benchit.pl/forum

Pozdrawiam.