Re: Monitor - normy - serwis

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 23 Aug 2009 - 20:17:36 MET DST
Message-ID: <h6s134$22f$1@achot.icm.edu.pl>

>> Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza "nie"
>> rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.
>
> No tak, Polska.

wybacz ale czasami niema wielkiej mozliwosci. jesli zasilacz buczy i
uniemozliwia ci normalna komfrotowa prace to jednak powinni go wymienic.
jesli nie beda chcieli go wymienic to trzeba bedzie ich zmusic do tego.
podam ci prosty przyklad z jednym z monitorow LG.
problem polegal na tym ze po przejsciu w tryb czuwania nie wzbudzal sie juz
ponownie, pomagalo jedynie fizyczne wypiecie zasilania i wpiecie ponownie.
upierdliwe o tyle ze uzytkownik jak poszedl na obiad czy na dluzsza przerwe
na kawe musial wypinac/wpinac zasilanie zeby moc pracowac dalej.
wiesz co nam serwis LG odpowiedzial ? ze przezez mozna w windowsie wylaczyc
przechodzenie monitora w stan czuwania i nawet nam powiedza gdzie to mozna
zmienic.....

uwazasz to za profesjonalne podejscie do klienta ?

monitor byl na serwisie 3 razy przy czym zawsze oddawali go z informacja ze
wyzej wymienionej usterki nie stwierdzono. na nasza sugestie ze wystarczy
popracowac przez jeden dzien na nim a zobacza o co chodzi i zeby sobie go
podlaczyli na pare dni pod swoje komputery, to odpowiedzieli ze oni tak nie
moga.
za 4 razem po mocnej awanturze zgodzili sie laskawie zmienic zasilacz
wpisujac w karcie gwarancyjnej ze wymiana zasilacza na wyrazne zyczenie
klienta.

po wymianie zasilacza problem juz sie nie pojawil.

tak ze po takiej zabawie z serwisem LG jesli by nadal byli oporni na
wspolprace z klientem nie mial bym wiekszych skrupolow zeby upalic zasilacz
raz a dobrze bo wtedy go wymienia od reki a nie za 4 reklamacja....

-- 
pzdr
piotrek
Received on Sun Aug 23 20:20:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 23 Aug 2009 - 20:51:04 MET DST