Re: Zestaw komputerowy

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 20 Aug 2009 - 10:02:56 MET DST

W dniu 2009-08-19 17:57, tg pisze:

> znaczy skladacz do dupy i oszczedzil na tym na czym nie powinien

Sęk w tym że składane były według specyfikacji dostarczonej przez nas. A
zapewniam że chłamu nie zamówiliśmy.

> nie widze mozliwosci zeby sredniej klasy podzespoly do skladaka
> byly gorsze niz dowolny sprzet firmowany przez znanego producenta

Stoi sobie u mnie na biurku bynajmniej nie high-endowy HP Compaq dx7300.
Procesor Pentium D - uchodzący za grzałkę, wyjca itepe. No a tu patrz
pan - chłodno i cicho (jedyny dźwięk to cichuteńki, kojący szum wiatraka
w zasilaczu).

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl