Re: Wielofunkcyjne do biura...

Autor: ant <ant_at_nowhere.tld>
Data: Wed 19 Aug 2009 - 22:37:53 MET DST

Qlfon wrote:
> To ja sie podepne:
> Tez poszukuje wielkofunkcyjnego ustrojstwa do biura tylko ze mam troche
> inne potrzeby:
> - czarno-bialy laser z tania eksploatacja,
> - szybki, dziennie potrafimy zadrukowac do dwoch ryz papieru. nie jest
> to standard ale zdarza sie 2-3 razy w tyg:)
> - faks,
> - skaner,
> - dupleks (obowiazkowy)
> - USB do zapisywania skanow, drukowania bezposrednio z USB
> - dwa podajniki na A4 (papier zwykly, papier firmowy) min. 500 arkuszy w
> [...]

Mogę Ci polecić następujące urządzenia, ALE - zapomnij
o tym USB i skanowaniu na USB, zacznę od najtańszego:

Kyocera KM-1650 + FaxSystem
Drukarka sieciowa, Ksero, skaner, fax, podajniki dowolnie
dobrać można, dupleks też. Możesz też skanować "na komputer"
w sieci (tif, pdf) czy bezpośrednio też na e-mail.
Książka adresowa miejsc docelowych (dla faksu i skanów
oczywiście też jest).

Kyocera KM-3035 + FaxSystem
Drukarka sieciowa, Ksero, skaner, fax, podajniki dowolnie
dobrać można, dupleks też. Analogicznie jak powyższa,
tylko ta to trochę większa kobyła, szybsza itd.

Kyocera c2525e + FaxSystem
Analogicznie jak powyższe, tylko kolor :)

Wszystkie wyżej wymienione pracują stale od 5 do 3 lat
wykorzystywane przez około 40 pracowników. Jedynie
c2525e wymagała raz drobnej naprawy.

Gorąco polecam 8-)