Re: Wybor netbooka.

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 15 Aug 2009 - 13:25:33 MET DST

** iTomasz <poczta@@itomasz.com> wrote:

> Nie, ale ciezko cos powiedziec, nie majac nigdy stycznosci. Moze chodzi jak
> P3/500?

To podaj jakiś konkretny przykład co chcesz z tym robić i co wydaje Ci się
obciążające procesor. Moim zdaniem w typowych zastosowaniach procesor nie jest
wąskim gardłem. Może poza obróbką multimediów.

Dotychczas netbooki mają słabą grafikę tzn. np. o oglądaniu materiałów w HD
mogłeś zapomnieć. Na dniach (well koniec lata) mają pojawić się modele oparte o
chipset Ion Nvidii - one pozamiatają. :)

Pierwszy ma być Lenovo S12 z Nvidią 9400 - na tym pooglądasz HD oraz nawet może
pograsz w średnio złożone gierki.

http://gizmodo.com/5268833/lenovo-s12-is-the-first-netbook-with-nvidia-ion-costs-under-500

Ten Asus, którego wymieniasz niczym szczególnym się nie wyróżnia poza dziwną
natywną rozdzielczością matrycy. Ja bym wolał poczekać na tego S12/Ion -
będziesz miał dodatkowo port HDMI i ExpressCard (np. aby włożyć modem 3G).