Re: Pytanie na temat netbooka...

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Fri 14 Aug 2009 - 22:20:34 MET DST

Dnia 8/14/2009 10:01 PM, Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> To znaczy?
>
> Programuję w C, C++, asemblerze AVR i troszkę w C# i Javie.
> Dalej nie widzę nigdzie potrzeby zmiany uprawnień.

DDK.
W niektórych przypadkach BDE (zwłaszcza na viście).
To takie pierwsze z brzegu.

> Rozjaśnij trochę *po co* zmieniasz te uprawnienia.

Po to żebym nie musiał co chwile z systemem walczyć o to czy moge
zapisać plik i dostać sie do rejestru. W przypadku visty dochodzi
kretyński uac którego *nie da* sie skonfigurować tak żeby był znośny
(mówie o tym jak ja używam komputera).

I w drugą strone - jak sie zachowa program gdy dany katalog będzie
niedostępny - próba logowania, zmiana własnych uprawnień (ze względów
bezpieczeństwa nie całości aplikacji - to też nie najprostrze), itp.
Niby bzdury, ale przetestuj to na kilku systemach (w2000, XP, Vista,
teraz W7) bez grzebania w uprawnieniach. I dlatego mam W2000Prof, XP
Prof i Viste Ult. Żebym nie musiał walczyć z problemami których w
bogatszych wersjach systemu nie ma.

A dodam że moje oprogramowanie pracuje zarówno na komputerach gdzie
problemami bezpieczenstwa nie przejmuje sie nikt jak i tam gdzie nie
klikniesz myszką w połowe rzeczy na ekranie bez kilku haseł. I w obu
przypadkach ma działać.

--
Pozdrawiam
dziobu